Drugi panel započeo je u subotu ujutro izlaganjem Anne Gregory, britanske stručnjakinje za medije i odnose s javnostima koja je ujedno i predavač na
Sveučilištu Leeds u Ujedinjenom Kraljevstvu.
U svojem predavanju istaknula je kako su
pohlepa, nemar prema javnosti te nedostatak integriteta u organizacijama doveli
do ekonomske krize. To je rezultiralo nepovjerenjem javnosti te navelo
stručnjake za odnose s javnostima, takozvane PR-ovce, da preusmjere polazišnu
točku razvoja organizacija. One se više ne nameću svijetu kao već oblikovane i
ustaljene kompanije, već se oblikuju oko mišljenja i očekivanja javnosti.
Gregory je također navela ključne uloge koje zauzima odjel
za odnose s javnostima u jednoj tvrtci. Ona govori o PR-u kao ideološkom vođi
koji će voditi računa o organizacijskim vrijednostima, o PR-u kao navigatoru; kompasu
koji će davati smjernice razvoju organizacije. Naglašava kako je najvažniji dio
cijele priče implementacija to jest sprovođenje plana komunikacije u djelo. Komunikacija
je postala glavni kapital svake
organizacije, njezina esencija, srce, a ugled
mjerilo učinkovitosti.
Prezentaciju je završila citatom Abrahama Lincolna : „Javno
mnijenje je sve, sa njim ništa ne može propasti a bez njega ništa uspjeti!“
Posao službi za odnose s javnostima: Svinja sa šminkom i ogrlicom - uljepšavanje stvarnosti
Posao službi za odnose s javnostima: Svinja sa šminkom i ogrlicom - uljepšavanje stvarnosti
Panel se nastavio pitanjima kada je Marko Milosavljevič sa slovenskog sveučilišta pitao: „ Kako razlikovati istinite pokušaje približavanja zajednici takozvani socially responsible actions i blijede pokušaje zavaravanja i obmanjivanja javnosti pretjeranom brigom? Na što je ona ukratko rekla kako znamo kada govore istinu kad im djela podupiru riječi i kada imamo pristup njihovim objavama koje daju pravi uvid u funkcioniranje službe.
Čitavo izlaganje možete poslušati na Streamu DMD_2013
Nema komentara:
Objavi komentar