ponedjeljak, 14. listopada 2013.

Odgovorna komunikacija srce je svake organizacije

Drugi panel započeo je u subotu ujutro izlaganjem  Anne Gregory, britanske stručnjakinje za medije i odnose s javnostima koja je ujedno i predavač na Sveučilištu Leeds u Ujedinjenom Kraljevstvu. 
U svojem predavanju istaknula je kako su pohlepa, nemar prema javnosti te nedostatak integriteta u organizacijama doveli do ekonomske krize. To je rezultiralo nepovjerenjem javnosti te navelo stručnjake za odnose s javnostima, takozvane PR-ovce, da preusmjere polazišnu točku razvoja organizacija. One se više ne nameću svijetu kao već oblikovane i ustaljene kompanije, već se oblikuju oko mišljenja i očekivanja javnosti.

Gregory je također navela  ključne uloge koje zauzima odjel za odnose s javnostima u jednoj tvrtci. Ona govori o PR-u kao ideološkom vođi koji će voditi računa o organizacijskim vrijednostima, o PR-u kao navigatoru; kompasu koji će davati smjernice razvoju organizacije. Naglašava kako je najvažniji dio cijele priče implementacija to jest sprovođenje plana komunikacije u djelo. Komunikacija je  postala glavni kapital svake organizacije, njezina esencija, srce, a ugled mjerilo učinkovitosti.


Prezentaciju je završila citatom Abrahama Lincolna : „Javno mnijenje je sve, sa njim ništa ne može propasti a bez njega ništa uspjeti!“

                         Posao službi za odnose s javnostima: Svinja sa šminkom i ogrlicom - uljepšavanje stvarnosti 


Panel se nastavio pitanjima kada je Marko Milosavljevič sa slovenskog sveučilišta pitao: „ Kako razlikovati istinite pokušaje približavanja zajednici takozvani socially responsible actions i blijede pokušaje zavaravanja i obmanjivanja javnosti pretjeranom brigom? Na što je ona ukratko rekla kako znamo kada govore istinu kad im djela podupiru riječi i kada imamo pristup njihovim objavama koje daju pravi uvid u funkcioniranje službe.

 


Čitavo izlaganje možete poslušati na Streamu DMD_2013 

Nema komentara:

Objavi komentar