subota, 17. studenoga 2012.

Izravno s konferencije (panel 4)

Jelena Dubravčić i Ariana Violić-Kopivec su govorile o temi Facebook in foreign language teaching and learning.
9:05 Profesori bi danas trebali imati facebook profile kako bi ih studenti mogli dodati i ostvariti komunikaciju s njima. Uz pomoć današnje tehnologije možemo ne samo razmišljati drugačije već i raditi drugačije jer studenti uče drugačije. Studenti danas uče i razvijaju se uz web 2.0 te im ustanove poput škole i fakulteta trebaju pomoći koristiti sve te tehnike i njihove prednosti i pogosnosti. Motivacija za studente je veća jer mogu aktivno sudjelovati te izražavati svoje potrebe. Facebook donosi vanjski svijet u učionice. Facebook je jedna od najvećih društvenih mreža. Pedagoški potencijal kreiranja grupa vrlo je koristan te su to potvrdila i brojna istraživanja. To stvara osjećaj pripadanja grupi što kod studenata povećava interes.

9:10 Udžbenici, slažu se stručnjaci vrlo su ograničeni i nisu dovoljno dobri sami po sebi za razumijevanje jezika. Facebook pomaže učenju kolokvijalnog jezika koji je primjenjiviji u stvarnom životu. Osim toga studenti će se više zainteresirati za učenje jezika jer im je to bliži alat od klasičnih udžbenika, ali profesori su dužni upozoriti studente i na opasnost od narušavanja privatnosti.

9:15 Spominju se i neka istraživanja provedena na grupama studenata čiji su profesori za njih "otvorili" posebnu Facebook grupu za učenje jezika te se pokazala da su mnogo uspješniji od studenata koji su učili na klasičan način.

9:20 Istraživanje provedeno na Sveučilištu u Dubrovniku pokazalo je da su studenti veoma zainteresirani za korištenje Facebooka na predavanjima. Stoga se može zaključiti da je Facebook pedagoški alat koji još treba istražiti.

Nema komentara:

Objavi komentar