subota, 17. studenoga 2012.

Izravno s konferencije (panel 3)

Dr. sc. Murad Karaduman sa Sveučilišta u Turskoj u 11:00 otvorio je predavanje na temu Alternative journalism movement in opposition to mainstream journalism: 140journos as a Tweet news platform.

11:00 - Alternativni mediji i ono što ih čini takvima. Sadržaj ne kreiraju profesionalci već korisnici. Ovo u konačnici znači transformaciju medija.
11:02 - Internet novinarstvo i alternativni mediji.
11:05 - Twitter je alat sa pisanje kratkih izjava koje može pisati svatko, dopušta ljudima da dijele stvari iz svojih života unutar 140 slovnih znakova.
11:07 - Građansko novinarstvo na Twitteru: 140 Journos (traženje građanskih prava i njihove realizacije). Karaduman ističe kako je ovo dobar primjer građanskog novinarstva.
11:10 -  Slideshow fotografija na temu

Upravo slušamo predavanje Beatrice Zuell sa Sveučilišta u Zagrebu i Njemačkoj. Naziv teme je Impact of social media on television media.

11:14 - Novo i drugačije ponašanje mlađih generacija. To su ljudi koji vole interakciju i participaciju i kojima je laptop drugi ekran.
11:15 - Zuell smatra i You tube društvenim medijem. Ljudi dijele programe i sadržaje (neke od njih viđene i na TV-u), komentiraju ih i raspravljaju.
11:17 - Evolucija televizije - internetska televizija - porast konkurencije
11:20 - Internetska televizija ima mogućnost interaktivnosti.
11:22 - Korisnici you tubea posvećuju puno manju pozornost sadržaju i njihova koncentracija na viđeno znatno je niža, nego kad se radi o TV gledateljima
11:23 - Second TV experience (organizacija i kontrola, dijeljenje sadržaja), Second screen experience
11:25 - Najpopularnije TV emisije na Facebooku i Twitteru (tradicionalni TV programi koriste ih u svrhu marketinga)
11:27 Tko je zaslužan za udarne vijesti? Imaju li tu prednost društveni ili tradicionalni mediji?
11:30 Zuell zaključuje kako društveni mediji imaju veliki utjecaj na televiziju, kao klasičan medij. Utjecaj, naravno, ovisi o sadržaju koji medij nudi i ciljnim skupinama na koje je usmjeren.


Nema komentara:

Objavi komentar