subota, 17. studenoga 2012.

Izravno s konferencije (panel 5)

Upravo se održava predavanje dr. Ghislain Deslandesa iz Francuske na temu Social Media and Management: Ethical and Legal Considerations.

11:35 Predavanje pokazuje kako društvene mreže utječu na menadžment te kako je ovaj način korištenja društvenih mreža uvelike pomogao napretku menadžmenta. Stoga se govori o 'Management 2.0'. Glavno pitanje koje se postavlja je kako da sami zaposlenici uspiju koristiti sve prednosti novih tehnologija bez svojih kompanija. U zaposlenicima se treba roditi želja za učenjem i korištenjem tih alata.

11:40 Kompanije su zabrinute za korištenje društvenih mreža radi opasnosti od pravih i etičkih rizika. Velika soboda pojedinaca on-line utječe na labilnost tvrtke te se postavlja pitanje kako pravilno koristiti društvene mreže u poslovnom okruženju.

11:45 Odjeli za ljudske resurse i odnose s javnošću zajedno sa čelnicima tvrtki stvaraju pravila ponašanja za svoje zaposlenike i kontroliraju ih kako bi uspješno provodile društveni menadžment u svojoj tvrtci, što je važno za imidž tvrtke.

11:50 Postavlja se pitanje ugrožavaju li pravila ponašanja koje zadaje tvrtka pravo na slobodu izražavanja svojih zaposlenika. Postavlja se i pitanje gdje je granica između poslovnih profesionalnih te javnih informacija.

11:55 Zaključak: Menadžment bi trebo voditi računa o odnosima prema zaposlenicima, ne naređivati, a zaposlenici bi trebali razlučiti što mogu objavljivati, a što ne.

Nema komentara:

Objavi komentar