subota, 17. studenoga 2012.

Izravno s konferencije (panel 3)

Nakon pauze za kavu, u 10:40 vratili smo se na predavanja, započeo je panel 3 kojem je moderator dr. Marko Milosavljevič. Prvo izlaganje je Evaluating the usability of Croatian media mobile apps dr.sc. Mata Brautovića.

10:43 - 60% ljudi informacije dobiva sa svojih smartphonea
10:45 - definicija pojma usability
10:47 - Vrste aplikacija (aplikacije koje prikupljaju informacije s više različitih izvora i one koje kupe informacije s jednog isključivog izvora npr. Guardian ili BBC). Brautović je istraživanje proveo na drugoj vrsti aplikacija.
10:50 - Prva kategorije analize bila je količina izgubljenog prostora na smartphone aplikacijama. Jutarnji i Dnevnik.hr gube mnogo prostora, iako se svi trude na njemu uštjedjeti što više. Dobar primjer su npr. Večernji.hr i 24 sata.  Druga kategorija koju je analizirao je prezentacija informacija i detalji u prezentaciji te ažuriranje (prednjače 24 sata.hr i Dnevnik.hr)
10:52 - Treća kategorija analize bila je prezentacija fotografija i video sadržaji u kojima su opet najbolje rješenje pronašli Dnevnik.hr i 24 sata. Četvrta kategorija je personalizacija sadržaja u kojoj se nitko nije pokazao uspješan. Progress bar je nešto što nedostaje Jutranjem listu, dok Večernji ima tu stavku. Njeno nepostojanje može biti vrlo frustrirajuće za korisnika. Offline reading nudi Dnevnik.hr. Opcije za dijeljenje sadržaja na Facebooku i Twitteru nude svi analizirani, dok mogućnost "građanskog novinarstva" nude Jutarnji, 24 sata i Dnevnik hr. 
10:55 - Prateći sadržaji najbolje su realizirani na 24 sata, a banneri na Večernji.hr
10:57 - Usability i zadovoljstvo korisnika, sudeći prema recenzijama korisnika,najveće je na mobilnoj aplikaciji 24 sata, zatim Dnevnik hr, Jutarnji.hr i na zadnjem mjestu je Večernji.hr.
11:00 - Kraj predavanja

Nema komentara:

Objavi komentar