subota, 17. studenoga 2012.

Izravno s konferencije (panel 5)

Moderatorica panela 5 dr. Natalia Stagl Škaro je pozdravila sve prisutne te je najavila odsustvo dr. Majde Tafre Vlahović koja je trebala biti moderatorica istog te dr. Ane Martinoli koja je trebala prezentirati temu The rise of the Internet based religions - new media consumers as the "new belivers". Iz tog razloga panel je počeo sa drugom predviđenom temom The impact of social networks on the daily lives of Croatian users koju je prezentirao Silvio Šop.

10:40 Izlaganje je započelo kratkim videom koji dočarava kako društvene mreže danas funkcioniraju.

10:45 Facebook je najčešće korištena društvena mreža u Hrvatskoj te ima preko milijun i pol korisnika. Twitter nije toliko popularan u Hrvatskoj jer se ne može točno odrediti broj korisnika. Pretpostavlja se da ima oko 20 tisuća korisnika. Oko dva i pol milijuna ljudi je on-line u Hrvatskoj. Istraživanje pokazuje statističke podatke koliko često i koje nove medije koriste Hrvati.

10:50 Novi i sve popularniji način pristupa Internetu je putem mobitela, u čemu se vidi da Hrvati prate svjetske trendove. Utjecaj Interneta na izbor proizvoda i kupnju je također jako zanimljiv. Sve više ljudi u Hrvatskoj (oko 40%) koristi Internet u te svrhe. Stoga kompanije sve više pažnje pridavaju interaktivnosti brend - kupac. Društvene mreže su druge najposjećenije stranice na Internetu, jedino su vijesti češće posjećenije. Stoga se kompanije najčešće tu oglašavaju i otvaraju svoje profile.

10:55 Internet je u razvoju i lagano, ali sigurno zamjenjuju sve druge medije. Čak i agencije za odnose sa javnostima svoje usluge sve više daju putem društvenih mreža i novih medija. Glavni moto postaje: Misli lokalno i djeluj globalno!

Nema komentara:

Objavi komentar