subota, 17. studenoga 2012.

Izravno s konferencije ( panel 5)

Dr. Szymon Zylinski na ovogodišnjim Dubrovačkim Medijskim danima prezentira temu The communicational power of hitchhiking Facebook fan pages.

11:15 Izlagač govori o povijesti stopiranja, o tome zašto se ljudi boje pustiti strance u svoj automobil, kada se stopianje populariziralo. No, nakon FBI- eve kampanje o opasnostima stopiranja sve se promijenilo.

11:20 Sada putem društvenih mreža stopiranje se sve više vraća u modu. Postoji 70-ak stranica na Facebooku koje promoviraju stopiranje. Najzanimljivije su upravo one koje su osmišljene kao turistički vodiči za stopere.

11:25 Stopiranje na društvenim mrežama koristi neke nove fraze, korsiti jezik prilagođen samo ovom fenomenu. Na Facebooku stoperi dijele svoja iskustva te tako daju drugima svoje savjete. Nekoliko se osoba i proslavilo jer su stopiranjem obišli cijeli svijet.

11:30 Postoje primjeri stopiranja u dobrotvorne svrhe te je to najnoviji trend stopiranja. Na svakom mjestu na koje se putuje skupljaju se novci koji se daju za socijalne slučajeve. Zaključak teme je da stopiranje vraća osobama vjeru u ljude.

Nema komentara:

Objavi komentar